IDEE- ja ANDMEBAAS
pidupäeva korraldamiseks

08.07 2015

Enamik inimesi puutub ujumisega kokku vaid suviti, kuid ujuda võiks aastaringselt nii noored kui eakad. Ujumine on vastupidavust arendav tegevus, mis treenib nii keha kui vaimu ning kingituseks põletab ohtralt kaloreid ja veel...

Mitmekülgne treening ilma vigastusteta
Ujumine treenib peaaegu kõiki lihaseid ka neid, mis jooksurajal või jõusaalis jäävad puutumata. Ujumine on kasulik seljahädade puhul ning kõigile liigestele. Ujumist soovitatakse sageli peale traumasid, sest aitab efektiivselt taastuda.

Tugevam süda ja parem uni
Ujumine parandab suurel määral aeroobset võimekust. Treeningu ajal on vaja sügavamalt hingata, mis parandab kopsude ja südame tööd. Südamelihas muutub tugevamaks ja verevarustus paraneb ning vererõhk stabiliseerub. On täheldatud, et ujumine aitab unekvaliteeti tõsta ning unetud võivad pikad ööd unustada.

Kehakaal kontrolli alla
Ujumine aitab ülekaalu langetada. Eriti mõjub see rasvapolstrile käte, kõhu ja reite ümber. Kui oled juba vormis, saad ujudes seda lihtsalt säilitada. PS Joo peale ujumist vett ja söö üks banaan, vastasel juhul võib näljatunne olla üsna suur☺

Närvid korda
Ujumine on suurepärane vahend stressiga võitlemiseks. Vees olemine aitab peast pühkida muremõtted ja klaarida pea selgeks. Eriti hea tulemuse saad, kui on võimalus käia looduses ja/või basseinis, kus pole ülearu palju inimesi.

Kasvata enesekindlust
Ujumisoskus annab kindluse igas veekogus. Seades endale ujumisel distantsile eesmärke, kogud neid täites enesekindlust ja märkamatult hakkavad elus ka teised eesmärgid täituma☺ 

Kalev Spa ootab Sind igasuguse ilmaga. Juhul kui sa veel ujuda ei oska, siis Kalev Spas toimub ka täiskasvanute ujumisõpe. Võimalik on tellida suisa personaalne ujumistreening. Kui ujumine pole siiski teema, siis vesiaeroobika võiks sobida küll igale ühele.

Kõik vette!

  Jaga oma kogemust!
 
  Saada e-kiri